مشکوک پارسل اور امریکی انتخاب

امریکا میں دو نومبر کو ہونے والے کانگریس کے وسط مدتی انتخآبات سے پہلے انتیس اکتوبر کو اچانک امریکی ہوائی اڈوں پر سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی گئی اور اس کی وجہ لندن میں امریکا آنے والے طیارے سے مشتبہ دھماکا خیز پیکٹ کی موجودگی بتائی گئی ۔۔۔ برطانوی حکومت کے مطابق یہ مشتبہ پیکٹ ۔۔۔ ایسٹ مڈلینڈ ہوائی اڈے ۔۔۔ سے برآمد ہوا تھا ۔۔۔۔ دبئی پولیس نے بھی امریکا آنے والے طیارے سے مشتبہ پیکٹ برآمد کیا ۔۔۔ اور اس میں دھماکا خیز مواد کی موجودگی کی تصدیق کردی ۔۔۔۔ امارات ایئرلائن کے مطابق یہ پیکٹس یمن سے کارگو کئے گئے تھے ۔۔۔ اور امریکی حکام کا دعویٰ ہے کہ ان پر شکاگو کی یہودی عبادت خانوں کو پتا درج ہے ۔۔۔۔

اس پوری صورت حال کو امریکی اور برطانوی نشریاتی اداروں نے دکھایا ۔۔۔ اس کے ساتھ اگلے دن امریکی اور برطانوی اخبارات میں اس خبر کو شہہ سرخیوں کے ساتھ شائع کیا گیا ۔۔ مغربی میڈیا کی مشترکہ سرخی یہی تھی کہ بم پھٹنے کی صورت میں طیارہ فضا میں تباہ ہوسکتا تھا ۔۔۔ اور اس کے پیچھے القاعدہ کا ہاتھ ہے

امریکی صدر نے اس سازش کا الزام جزیرہ نما عرب میں موجود القاعدہ کو قرار دیا ۔۔ اور بتایا کہ اس منصوبے کے بارے میں سعودی عرب نے امریکی حکام کو آگاہ کیا تھا ۔۔۔ یہاں یہ بات یاد رکھنا ضروری ہے کہ اکتوبر میں ہی یورپی ممالک میں ممکنہ دہشت گرد حملوں کی اطلاع بھی سعودی انٹیلی جنس نے ہی دی تھی ۔۔۔ اس معاملے پر امریکی صدر براک اوباما نے سعودی فرمانروا شاہ عبداللہ کو ٹیلی فون کرکے ان کا شکریہ بھی ادا کیا ہے ۔۔۔ جبکہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں مدد کی یقین دہانی کرائی ہے ۔۔۔

مشتبہ پیکٹس کے معاملے پر یمن میں سکیورٹی کریک ڈاون شروع ہوگیا ہے اور چھبیس مشتبہ پیکٹس قبضے میں لے لئے گئے ہیں۔۔ اور ایک خاتون کو گرفتار کیا جاچکا ہے ۔۔۔ جبکہ فیڈیکس اور یو پی ایس نے یمن سے گارکو اٹھانا بند کر دیا ہے۔

امریکی اور برطانوی انٹیلی جنس حکام اگرچہ پارسل دھماکوں کو نیویارک کے ٹائمز اسکوائر اور نائجیریئن شہری عبدالمطلب کی جانب سے کی جانے والی دہشت گردی کی کارروائی جیسی کوشش قرار دے رہے ہیں ۔۔۔ لیکن امریکی انتخابات سے پہلے اس قسم کی کارروائیوں میں اضافے کو بعض حلقے معنی خیز تصور کرتے ہیں ۔۔ اور اسے امریکی عوام کو گمراہ کرنے کی کوشش سمجھتے ہیں ۔۔۔ کیونکہ جو پارسل بم برآمد ہوئے ہیں ۔۔ ان کی تصاویر تو جاری کردی گئیں ۔۔ لیکن ان پارسل پر تحریر کردہ پتے میڈیا پر کہیں نظر نہیں آئے۔۔۔۔۔

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: